פסח elaS - חגיגת מבצעים כל האתר עד %07 הנחה + %01 אקסטרה >> קוד קופון: 01revossaP

איך לבחור שטיח למטבח?

בינינו, ארוחות משותפות הן חלק בלתי נפרד ממשפחתיות בריאה. שם במטבח, על בטן מלאה, אנו מוכנים לחלוק את הרגעים הקטנים כמו הגדולים, ולצחוק עד דמעות מסיטואציות מטופשות או מבדיחות קרש. כדי לתדלק את הקרבה הזו, יש לדאוג שתמיד יעמדו על הכירה סירים גדולים עם תוכן אטרקטיבי. גם אתם מאמינים באוכל מבושל כפטנט רשום לקירוב לבבות? אם אתם עומדים במטבח שעות נוספות כדי לחתוך, לתבל ולטעום, חשוב שתהנו משטיח נוח למרגלותיכם. מגיע לכם שטיח מטבח נכון ואיכותי! אז איך לבחור שטיח למטבח? כל הטיפים שיגרמו לשטיח שלכם להוות סיפור הצלחה עם סיבים.

10% מבצע השקה
שטיחון שאגי שמנת
79 71
10% מבצע השקה
שטיחון סקיילר
79 71
10% מבצע השקה
שטיחון מייגן
79 71
10% מבצע השקה
שטיחון אנדי
99 89

 

איך לבחור שטיח למטבח? המתכון המנצח

רכיבים: כדי ששטיח המטבח שלכם יהיה בחירה כדאית, ולא יגרום לכם למרמור בכל פעם שתדרכו עליו, חשוב שהמרכיבים שלו יהיו נכונים, ויתאימו לשימוש הספציפי שלו.

  • חומרי גלם איכותיים ונוחים לתחזוקה – השטח שמתחת למשטחי העבודה במטבח, הוא המקום הכי מועד לפורענות בבית, כלומר, הוא מתלכלך במהירות האור בכתמי נוזלים, בפירורים ובאבק. חשוב לבחור בשטיח ללא סיבים שנשאב בקלות רבה באמצעות שואב אבק. נתקלתם בשטיח שאגי ארוך שיער והוא הצית את דמיונכם? כבו את המשאלה הזו בזריזות, שטיח שאגי יקלוט כל לכלוך בדבקות, ויגרום לכם להשתעבד לניקיונו יום וליל. העדיפו את השטיחים מהזן ה”קירח”, הם יתאימו למטרה הזו, הרבה יותר. היום ניתן למצוא בשוק שטיחים דוחי כתמים ולכלוך, הם יוכלו לשרת אתכם נאמנה, ולהוות פתרון תחזוקה מצוין עבורכם.
  • עיצוב ייחודי עבור המטבח שלכם – שטיחים למטבח הם שם כולל לאינספור שטיחים מעוצבים במגוון רב של סגנונות ווריאציות. כמובן שיש להתאים את סגנון השטיח לאופי המטבח, ולא למקם שטיח וינטג’ מקורי במטבח קלאסי או מודרני, אולם חוץ מזה, תוכלו למצוא גם שטיחים מגניבים, עם כיתובים, ציורים של כלי מטבח ומשפטי מחץ נוסח: “אין כמו האוכל של אמא” או “ממחר דיאטה”. תוכלו לפנק מישהו עם שטיח מטבח מחוץ לקופסה כזה שיחמם עוד את האווירה הלוהטת השוררת קבע במטבח.
  • צבעים נכונים – איך לבחור שטיח למטבח? זה הרבה עניין של צבע, ויש משמעות רבה לגוון של הרצפה. במידה והרצפות בהירות יש לשלב שטיח כהה שיהווה קונטרה דרמטית, ולא ייבלע במרחב דל הצבע, וכך גם להפך, רצפה כהה תהנה מהריגוש שבשימת שטיח בהיר על פניה. הצבעים החמים הם בדרך כלל אלו השולטים במטבחים, לכן הצהוב על שלל גווניו, ושטיחים בכתום, אדום או בבורדו, הם שטיחים תואמי אווירה שבוזקים עליצות באוויר במנות גדושות. 

מעוניינים למתן קצת את הפעילות הקדחתנית המאפיינת את המטבח האקטיבי? תוכלו להשתמש בשטיח בגוון קר כמו כחול או סגול סולידיים, יש להם מגע פלאים שגורם לרילקס.

שטיחי-כניסה-למטבח
home

הוראות הכנה:

איך לבחור שטיח למטבח? אז אחרי שהבנו מה מרכיב שטיח משובח לחלל האוכל הכי אטרקטיבי בבית, חשוב לדעת כיצד להתאימו למבנה החלל. לפניכם רשימת כללים של עשה ואל תעשה, הם יגרמו לכם לדייק את הבחירה, ולקנות שטיח למטבח נוח ופרקטי להפליא.

  • “במקל בסרגל, מה שבא ליד…” – מדדו היטב בכלי מדידה איכותי את השטח הייעודי עבור השטיח, לא משנה אם אתם מעוניינים למקם שטיח למטבח מתחת למשטחי העבודה או בפינת האוכל, חשוב לא לסטות מהגודל המדויק. שטיחי  מטבח לצרכי ספיגה ופרקטיקה לרוב יהיו קטנים, וימוקמו מתחת למשטח העבודה, ניתן לרכוש שטיח צר וארוך לשם מטרה זו. שטיחים לפינת האוכל אמורים להגדיר את החלל היטב. כדי לבדוק את המידות, כדאי שתסיטו את הכיסאות לאחור, ותוודאו שהשטיח מספיק גדול כדי לכסות את הרצפה ולהוות בסיס לכיסאות גם במצב זה. לחילופין, ניתן לבחור בשטיח לפינת האוכל, שמגיע רק עד אמצע הכיסאות, כאשר הרגליים הקדמיות שלהם על השטיח, והאחוריות – על הרצפה.
  • אל תבחרו בשטיח רגיש מתחת לפינת האוכל – במידה ופינת הישיבה שלכם במטבח מכילה רהיטים כבדים, חשוב לא למקם תחתיה שטיח רגיש, כיוון שכל הסטת כיסא עלולה לתלוש את שערותיו ולחבל ביופיו.

 

איך לבחור שטיח למטבח? זהו הכל מוכן!

המתכון הזה לבחירת שטיח מטבח, הוא מתכון שזכה להרבה קרדיטים של אנשים שניסו, טעמו וראו כי טוב. מוזמנים גם אתם לנסות את המרשם ולגלות לנו בסוף התהליך, איזה שטיח התבשל לכם במטבח…

שטיח שחור למטבח

שאלות ותשובות

תשובה: ניתן למצוא כיום שטיחים למטבח במגוון גדול של סגנונות ועיצובים. יש להתאים את סגנון השטיח לאופי הספציפי של המטבח שלכם. למטבחים עכשוויים ניתן למצוא שטיחים מחומרי גלם מודרניים שמתאימים, הן עיצובית והן מבחינת צורכי הניקוי. לדוגמא כאן באתר ניתן לרכוש שטיח צר וארוך בעיצוב עכשווי בגוונים של שמנת, אופוייט וחום.

תשובה: בחירת שטיח למטבח מתחילה במציאת חומר הגלם הנכון. השטח שמתחת למשטחי העבודה במטבח מתלכלך במהירות, הן בנוזלים והן בפירורים ובאבק וחשוב לבחור בחומר גלם שאינו כולל סיבים. שטיח מטבח חשוב שיהיה קל לשאיבה ושלא ייהרס במכונות הכביסה.

תשובה:  בהתאמת צבעי השטיח של המטבח לחלל יש חשיבות גדולה לגוון של הרצפה. כאשר הרצפות בהירות יחסית מומלץ לשלב שטיח בצבעים כהים על מנת לספק את הקונטרה הנדרשת מבחינה עיצובית. בסגנון העיצובי העכשווי למטבחים הצבעים החמים לרוב שולטים ושטיחים בצבעי, צהוב, כתום, בורדו ואדום יכולים להתאים מאוד לסגנון עיצובי זה.

תשובה:  שטיח למטבח צריך להיות מותאם בגודלו למקום בו אתם עובדים במטבח בנוחות. שטיחי מטבח מגיעים לרוב כשהם צרים וארוכים וחשוב שיהיו מספיק ארוכים על מנת לאפשר תנועה על גבי השטיח בין הכיור, משטח העבודה, התנור והמדיח. טרם הרכישה תמדדו עם מטר את האורך הנדרש ורק לאחר מכן בצעו את ההזמנה.

אהבתם? שתפו אותנו!
שטיח למטבח
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.