פסח elaS - חגיגת מבצעים כל האתר עד %07 הנחה + %01 אקסטרה >> קוד קופון: 01revossaP

כמה עולה שטיח לחדר הילדים?

“אין חגיגה בלי עוגה”, כך אנו שרים בתוקף, בכל מסיבת יום הולדת ילדותית. אם כך, השיר הבא שלנו הוא: “אין חדר ילדים בלי שטיח”, אתם מוזמנים להציע לחן משלכם. ובאמת, חשבתם מדוע הפך השטיח להיות חלק אינטגרלי מחדר הילדים? קיימות לכך מספר סיבות, בכל אופן, שטיח לחדר הילדים הוא אלמנט בייסיק. היום נעסוק בשאלה כמה עולה שטיח לחדר ילדים, ומה משפיע על המחיר? מאמר למבוגרים על שטיח לחדר ילדים.

2 הסיבות שגורמות לו להיות אלמנט חובה: שטיח לחדר ילדים

סיבה מספר 1: כשהרצפה הופכת לפריזר

נתחיל בתשובה הפרקטית, לכל מי שמחפש תכלס: שטיח לחדר ילדים מאפשר לחבר’ה הצעירים לאייש את הרצפה גם בימים קרים במיוחד. שטיח כזה מהווה ריפוד חמים ונעים ונותן מענה גם לימים בהם הכפור משתלט על מזג האוויר.

יש לציין, שגם אם אנחנו שכחנו מזמן מה זה להתיישב על הרצפה, והקשרים המוטוריים במוח, האחראים על ביצוע פעולה זו, כבר נפרמו, הרי שעבור הילדים שלנו ישבה על הרצפה היא אקט טבעי למדי. אם אנחנו לא רוצים שהם יצטננו כמו השפן הקטן משיר הילדים הנפוץ, חשוב לרכוש להם שטיח ראוי.

סיבה מספר 2: גן העדן של הילדים שלנו

לו רק יבטיחו לנו בתור הורים שהדרך לגרום אושר לילדינו כרוכה בכך שנקטוף להם את הירח ונצפה אותו בשוקולד וסוכריות, הרי שנעשה גם את זה, כזה הוא הטבע ההורי, מסור עד בלי די. יצירת חדר מתוק ומעוצב לנסיכים שלנו, טבועה בנו בעצמות, זאת כי אנו רוצים לאפשר להם ילדות מאושרת בגן עדן נטול דאגות.

שטיח יפהפה בעיצוב שובה לב הוא אלמנט שבכוחו לתת טאץ’ נעים ורך לחדר כולו, ולבזוק חום ואהבה בכמויות גדושות. מגיע לילדים שלנו לגדול בחממה של יופי והשראה, לא כן?!

שטיח לילדים מסלול מכוניות

סוגי שטיחים לחדר הילדים – חנות ההזדמנויות פתוחה לרווחה

שטיח לחדר הילדים הוא שם כללי למגוון סוגי שטיחים. מעוניינים ללמוד עליהם קצת? לא צריך לפתוח מחברות, כל החומר מסוכם כאן:

שטיחים בצורות כגון:

עולם השטיחים הצורניים גדוש באינספור שטיחים מרהיבים החתוכים באופן יוצא דופן. אם אינכם נטועים בתוך המסגרת הנוקשה שקובעת כי שטיח חייב להיות מלבני וחד זוויות, הרי ששטיחים בצורות שונות יוכלו לשמח את לבכם עד בלי די. בינינו, איזה ילד לא יפצח בריקוד אם הדמות האהובה עליו תככב פתאום על השטיח החדש?

שטיח ילדים כביש

שטיחי משחק

שטיח כאלמנט פונקציונלי? יש דבר כזה! הטרנד החדש בעולם השטיחים לחדרי הילדים הינם שטיחי איכות המשמשים גם כלוח משחק אטרקטיבי: שטיח בצורת לוח כבישים מאוייר, או לוח הכפל. כך הילדים יוכלו לנצל את השטיח למשחקים פרי דמיונם, וכשנגמרים להם הרעיונות, פשוט להישמע למה שהשטיח מציע להם.

 

שטיחים ממגוון חומרים

שטיח שאגי? שטיח קש?  אם חשבתם שבחירת שטיח לחדר הילדים היא פשוטה וקלה, הרי שמחכה לכם עבודה רבה. ניתן למצוא שטיחים לחדר הילדים ממגוון חומרים. המלצה שלנו: לכו על הבחירה הפרקטית. שטיח לחדר הילדים עלול להפוך מבלי משים לכן ציור ומלאכה עבור הילדים בני הגיל חד הספרה, בחירה של שטיח מקש או מחומר דל סיבים, עשוי להמעיט לכם בעגמת נפש, ולגרום לכם ליהנות משטיח בלי נקיפות מצפון וכאבי לב.

שטיחים לחדר הילדים

שטיחים בכל הגדלים

לפני שאתם צועדים מעדנות אל חנות השטיחים, או מתכננים רכש אינטרנטי מוצלח, חשוב שתצטיידו במידות של השטיח העתידי. מעוניינים בשטיח ענק שיתחום את כל החדר, או בשטיח קטן וקומפקטי ליצירת אווירה? כדי להתרשם, תוכלו למתוח דבק חשמל על השטח המיועד, וכך לקבל את הפרופורציות.

 

כמה עולה שטיח לחדר ילדים?

אז הנה, הגענו לתכלס, כמה עולה שטיח לחדר ילדים? מחירו של שטיח ייקבע לפי מספר פרמטרים חשובים:

  • איכות וחומרי הגלם של השטיח.
  • עיצוב השטיח.
  • שטיח ממותג או פשוט.
  • האם השטיח מצויד בשכבה מונעת החלקה.
  • האם השטיח קל לניקוי.
  • גודל השטיח.

לפני שאתם פונים אל השורה התחתונה, שורת המחיר, חשוב שתבדקו את המפרט, אך לא תמיד צריך להשקיע יותר כדי לקבל שטיח איכותי ומענה נכון לטווח הארוך. באתר של קרפטים שטיחים ניתן למצוא מגוון שטיחים הגדול והזול במדינה עם משלוח מהיר של עד שלושה ימי עסקים בלבד, אז למה אתם מחכים? תתחדשו.

שאלות ותשובות

תשובה: שטיח לחדר הילדים לרוב יהיה שטיח צבעוני וכזה שלא סופג נוזלים ולכלוך. השטיח צריך להיות נעים מאוד למגע וקל לניקוי ולכלול גם שכבה תחתונה למניעת החלקה. ניתן למצוא כיום שטיח לחדר הילדים במנעד ממחירים רחב החל מ-199 ₪ כפי שניתן לראות כאן באתר.

תשובה: שטיח גדול לחדר הילדים מאפשר ליצור מרחב נעים במיוחד בו הילדים יכולים לשחק יחפים ולהתנהל בחדר באופן נוח. ניתן למצוא שטיחים איכותיים בגודל של 130/200 סנטימטרים בעיצובים מיוחדים לילדים במחיר של 249 ₪  בלבד. כאשר מדובר על שטיח לחדר הילדים יש חשיבות לעובי של השטיח על מנת לבודד הן קור והן רעש.

תשובה: המחיר של שטיח לחדר הילדים מושפע ממגוון גורמים לרבות, הגודל, איכות חומרי הגלם מהם עשוי השטיח, עיצוב השטיח ואם מדובר בשטיח פשוט או ממותג. שכבה מיוחדת למניעת החלקה עשויה גם כן להעלות את מחירו של השטיח וגם היכולות לנקות את השטיח בהקשר זה.

תשובה: הדבר החשוב ביותר בנוגע לשטיח בחדר הילדים הוא הפונקציונליות שלו. השטיח צריך להיות קל מאוד לניקוי ולהיות עמיד גם בשימוש מסיבי כפי שצפוי בחדר הילדים. חשוב לקחת בחשבון גם את הגמישות של השטיח על מנת שהוא לא יתבלה במהירות לאחר שהילדים רצים ומשחקים עליו.

אהבתם? שתפו אותנו!
שטיח לילדים
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.