פסח elaS - חגיגת מבצעים כל האתר עד %07 הנחה + %01 אקסטרה >> קוד קופון: 01revossaP

מדיניות משלוחים והחזרות

מועדי אספקת מוצרים הנם עד 3 ימי עסקים, באמצעות חברת שליחויות חיצונית עמה אנו עובדים.
זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (א’-ה’)

ואינם כוללים: את יום ההזמנה, ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

יתכנו גם עיכובים באספקה באיזורים נקודתיים בשל מדיניות חברת השליחויות

  • שימו לב, ישנם מוצרים באתר עליהם צויין -אזל מהמלאי ומועד אספקה משוער *
    במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו,

האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה, וישיבו לו את מלוא כספו.

מדיניות ביטול עסקה/ החלפות והחזרות:

ביטול עסקה ייעשה תוך 14 יום מביצוע הרכישה. בהצגת חשבונית ובלבד שהטובין לא נפגם ולא נעשה בו שימוש וזאת בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן. הודעה על הביטול תימסר באמצעות טלפון או בדוא”ל.
ביטול עסקה בשל פגם בייצור: כספו של הצרכן יוחזר תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
במידה והלקוח החליט לבטל את ההזמנה בשל אי התאמה או כל סיבה אחרת ומעוניין להחזיר את המוצר שברשותו דרכנו, יחויב הלקוח בעלות משלוח של 49 ₪ עבור כל מוצר שברשותו.
לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש.
לא ניתן להחזיר שטיח במשלוח ללא האריזה המקורית, מדובר באריזת PVC אשר שומרת על השטיח בזמן המשלוח מעיר לעיר. במידה ויש קרע באריזה הוא עלול להינזק בזמן המשלוח ולכן לא נוכל להחזירו למלאי ולמכור אותו בשנית.
לא ניתן לקבל החזר כספי לאחר 14 ימי עסקים. במידה ולא נעשה שימוש בשטיח, ניתן יהיה להחזיר את המוצר תוך חודש ימים ולהישאר בזכות לרכישה הבאה בחנות.
לא ניתן לבטל רכישה של שטיחים שהוזמנו או יוצרו בהזמנה אישית עבור הלקוח.
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם.
במידה והזמנה בוצעה באתר והתגלה כי המוצר אזל מהמלאי, רשאית החברה לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. במידה והלקוח לא יהיה מעוניין במוצר חלופי, הזמנתו תבוטל ולא יחויב על המוצר.
החברה לא תישא באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות בחברת שליחויות, פעולות איבה או כוח עליון. במקרים אלו רשאית החברה להודיע על עיכוב באספקה.
החלפת מוצר במוצר אחר: יש ליצור קשר בטלפון או בדוא”ל תוך 14 יום מקבלת המוצר ולעדכן באיזה מוצר הנכם חפצים. החיוב/זיכוי ייעשה בגין ההפרש בין המוצרים (במידה וקיים). במידה ואין באפשרות הלקוח להגיע לאולם התצוגה, ניתן לספק שרות שליחת המוצר בעלות של 49 ₪ ובנוסף הלקוח יחויב גם בעלות משלוח למוצר אותו חפץ להחזיר.