פסח elaS - חגיגת מבצעים כל האתר עד %07 הנחה + %01 אקסטרה >> קוד קופון: 01revossaP

איזה שטיחים מתאימים לעונת הקיץ?

כשמדובר בעיצוב פנים, לשטיחים יש תפקיד מכריע בשיפור האסתטיקה והנוחות של החלל. בעוד שרבים מקשרים שטיחים עם חמימות ונעימות, חיוני לבחור את סוג השטיח המתאים שמשלים את עונת הקיץ. במאמר זה נבחן אפשרויות שונות לשטיחים המושלמים לחודשי הקיץ.

סיבים טבעיים נושמים

אחד הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בבחירת שטיחים לקיץ הוא יכולת הנשימה שלהם. סיבים טבעיים כגון כותנה, יוטה וסיסל הם בחירה מצוינת מכיוון שהם מאפשרים לאוויר לזרום, ושומרים על החדר קריר ורענן. לסיבים אלו יש קלילות ורכות טבעיים ויכולים לשנות באופן מיידי את האווירה של החלל. שטיחים העשויים מסיבים טבעיים זמינים לרוב במגוון מרקמים, דוגמאות וצבעים, המספקים רב גוניות באפשרויות העיצוב.

 

צבעים ותבניות

הקיץ היא עונה הקשורה לצבעים בהירים ותוססים. בחירת שטיחים עם גוונים ותבניות בהירים יכולה לעזור ליצור תחושה אוורירית ומרווחת בתוך החדר. בחירה בגווני פסטל כמו כחול רך, צהוב חיוור וירוק עמום יכולה לעורר תחושה של רוגע ושלווה. בנוסף, בחירת שטיחים עם תבניות עדינות, כגון מוטיבים פרחוניים או עיצובים גיאומטריים, יכולה להוסיף נופך של אלגנטיות ועניין ויזואלי לתפאורה הכוללת.

בבחירת שטיחים לקיץ, כדאי לקחת בחשבון את אלה הכוללים צבעים טבעיים ואורגניים. צבעים אלה מופקים מצמחים והם ידידותיים לסביבה, נקיים מכימיקלים מזיקים שעלולים להשפיע על איכות האוויר בתוך הבית.

צבעים טבעיים מספקים פלטת צבעים רכה ואדמתית המשלימה את האסתטיקה הטבעית של עונת הקיץ. בנוסף, הם תורמים לסביבה פנימית בריאה יותר, מה שחשוב במיוחד במהלך הקיץ כאשר חלונות פתוחים לעתים קרובות, והאוורור מוגבר.

שטיח לסלון

שטיחים נמוכים ושטוחים

בקיץ, רצוי לבחור שטיחים בעלי ערמת בד נמוכה או אריגה שטוחה. סוגים כאלה של שטיחים נחשבים לשטוחים וכך מאפשרים זרימת אוויר טובה יותר המפחיתה את שימור החום. כמו כן, שטיחים עם ערמות נמוכות קלים יותר לניקוי ותחזוקה, מה שהופך אותם לבחירה הגיונית לאזורים עם תנועה גבוהה של הולכי רגל. שטיחים שטוחים כוללים לעתים קרובות תבניות מורכבות ויכולים להוסיף נופך של כשרון תרבותי לבית.

 

שטיחים פנימיים-חיצוניים

עבור אלה שנהנים לבלות במרחבי המגורים החיצוניים שלהם במהלך חודשי הקיץ, שטיחים פנימיים-חיצוניים הם אופציה מצוינת. שטיחים אלה עוצבו במיוחד כדי להתמודד עם חשיפה לאור שמש ולחות, מה שהופך אותם לעמידים מאוד ומתאימים לשימוש פנימי וחיצוני כאחד. הם מגיעים במגוון של צבעים ותבניות, המאפשרים לשלב אותם עם העיצוב הפנימי והחיצוני של הבית.

שטיח לחדר ילדים

תחזוקה וניקוי קלים

הקיץ הוא זמן למנוחה ובילוי ולכן בחירת שטיחים קלים לתחזוקה וניקוי יכולה לחסוך זמן ומאמץ. שטיחים עמידים בפני כתמים או כאלה העשויים מסיבים סינתטיים כמו ניילון או פוליאסטר עמידים יותר בפני נוזלים וניתנים לניקוי בקלות. שאיבת אבק קבועה וניקוי מקצועי, מדי פעם, יכולים לעזור לשמור על השטיחים במצב טוב לאורך הקיץ.

סיבים טבעיים כמו כותנה, יוטה או סיסל הם אופציה מצוינת מכיוון שהם מאפשרים זרימה של אוויר ושומרים על החדר קריר ורענן. הקלילות ורכות של סיבים אלה טבעית והם יכולים לשנות במהירות את האווירה בחלל בו הם מוצבים.

צבעים בהירים נחשבים למתאימים יותר לעונת הקיץ הם מסייעים ביצירת תחושה אוורירית ומרווחת. גווני פסטל הם אופציה אפשרית לעונת הקיץ. כמו כן, בחירת שטיחים בעלי תבניות עדינות, כמו מוטיבים פרחוניים תוסיף נופך של אלגנטיות ועניין ויזואלי לתפאורה הכוללת.

שטיחים דקים ושטוחים יותר מאפשרים זרימת אוויר טובה יותר וכך הם מונעים הצטברות חום. בנוסף, שטיחים שטוחים קלים יותר לניקוי ותחזוקה, אופציה זאת חשובה כי בעונת הקיץ יש פחות כוח וחשק לעסוק בפעולות ניקיון מורכבות. ולכן הם בחירה הגיונית לאזורים עם תנועה גבוהה של הולכי רגל.

שטיחים פנימיים-חיצוניים הם אופציה מצוינת בגלל שהם עוצבו במיוחד כדי להתמודד עם חשיפה לאור שמש וללחות. לכן הם עמידים מאוד ומתאימים לשימוש פנימי בבית וחיצוני מחוצה לו, כאחד. שטיחים מסוג זה מגיעים במגוון של צבעים ותבניות, המאפשרים לשלב אותם גם עם העיצוב הפנימי של הבית וגם עם החלקים החיצוניים שלו.

אהבתם? שתפו אותנו!
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.