פסח elaS - חגיגת מבצעים כל האתר עד %07 הנחה + %01 אקסטרה >> קוד קופון: 01revossaP

איך לבחור שטיח כניסה לבית?

חוסר האהבה לטביעות רגליים בוציות, היא כלל עולמית ואינה מפלה בין דת גזע או מין, הן שטניות במיוחד כשהן מגיעות רגע אחרי שטיפה יסודית מאומצת, ומרפי כמו מרפי, דואג לתזמון המתסכל הזה, בכל פעם מחדש. לא, אינכם צריכים להתענן וללבוש פני לימון פנדרוסה, בכל פעם שמישהו דורך לכם באמצע הספונג’ה עם מגפיים היישר מהרחוב, התפקיד שלכם הוא לצאת לרכוש עוד היום שטיח טוב לכניסה לבית. אה, אתם שואלים איך לבחור שטיח לכניסה לבית? מה הבעיה?! היכנסו למדריך אולטימטיבי הזה, הוא נועד עבורכם, פתוווווווח!

10% מבצע השקה
שטיחון שאגי שחור
99 89
10% מבצע השקה
שטיחון שאגי שמנת
79 71
10% מבצע השקה
שטיחון מתיאס
79 71
10% מבצע השקה
שטיחון רודריגו
79 71

 

איך לבחור שטיח כניסה לבית? הטיפים שמאחורי כל בחירה אופטימלית

עבר העידן ההוא מהילדות בו התעקשנו ללמוד הכל לבד בעצמנו, כיום אנו מבינים שאין עניין להתנסות בכל דבר, להיכוות ואז לצבור ניסיון, אם יש כאלו שניסו זאת לפנינו. גם בבחירת שטיח כניסה לבית, חשוב לשמוע בקולם של המומחים, הם כבר ניסו ולמדו על בשרם ממה כדאי להימנע, ומה נמצא בעדיפות עליונה, אז לפני שאנחנו יוצאים לבחור בעצמנו שטיח כניסה לבית, בואו נשמע מה אנשי הניסיון מספרים לנו.

 

שטיח כניסה לבית שמוכן שידרכו עליו

אם דודה קשישה הותירה לכם שטיח ענוג בירושה, אל תנסו אפילו למקם אותו בכניסה. שטיח לכניסה לבית חייב להיות עבה, קשיח, ולהוות משטח ניקוי נוח לסוליות הנעליים, מאבק, חול, לכלוך ובוץ. חשוב שהשטיח לא ייבהל מכל שפשוף קצת מסיבי, ויתחיל להשיל סיבים, שכן שטיח קירח הוא לא בדיוק הלוק המחמיא עבור כניסת הבית שלכם.

שטיח כניסה לבית מצמר אפור
Carpetim

שטיח כניסה לבית שיעשה לכם רייטינג חיובי

לפני שאתם מגיעים לראיון עבודה, אתם מקפידים על הופעה מושלמת שתגדיל את אחוזי הסיכוי שלכם לזכות במשרה? צודקים. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני – כמאמר הקלישאה. על אותה הדרך, חשוב שתשקיעו בעיצוב סביבת הכניסה לביתכם, שכן יש לכם שניות מועטות של חסד עד שהאורחים שלכם יגבשו עליכם דעה מוצקה, השניות האלו מתרחשות כבר בכניסה.

חשוב אם כן לבחור בשטיח שיציג את אופייכם היטב, ויבטא את הסגנון הייחודי לכם. עשו טובה, ואל תזניחו דווקא את שטיח הכניסה שלכם, שכן, גם אם פנים הבית ייראה כמו טירתו של קליגולה קיסר רומא, זה לא יכפר על הרושם הראשוני הלקוי.

 

שטיח כניסה לבית בגודל משביע רצון

משום מה, יש יצרנים של שטיחים שנראה כי נתקפו רוח קמצנות בבואם להחליט על גודל השטיח, והם מציעים דגמים מיניאטוריים המתאימים בקושי לניקוי נעלי צעד ראשון. איך לבחור שטיח כניסה לבית? הגודל הוא פרמטר חשוב. השקיעו ברכישת שטיח גדול לכניסה לבית, כך הרצפות הבוהקות שלכם לא תצטרכנה לשאת בכל פעם מחדש את שאריות הבוץ והלכלוך שהשטיח הקטן לא התמודד עמן.

 

שטיח כניסה לבית שלא מתעקש לאמץ לכלוך

איך לבחור שטיח כניסה לבית, אתם שואלים? לפניכם נתון חשוב שכדאי לברר לפני שמוסרים את פרטי האשראי למוכר בחנות השטיחים: אופן הניקוי של השטיח. שטיח כניסה לבית חייב להיראות כמו חדש לאחר שאיבת אבק וניעור קפדני. במידה והשטיח לא מכיל תכונות אלו, הוא יוכל אולי להיות מוצר מעולה לתצוגת שטיחים, ממש לא האלמנט האולטימטיבי עבורכם. התעקשו על שטיח קל לניקוי, תקופת העבדות כבר פאסה, חבל שבדיוק עכשיו תתחילו להשתעבד לניקיונו של שטיח כניסה תאב שליטה.

שטיח כניסה לבית בצבעים לבן ושחור
Carpetim.co.il

שטיח כניסה לבית שלא שוקל כמו פסנתר כנף

אזור הכניסה מצריך ניקיון יסודי באופן די תכוף, חשוב לאפשר שטח פנוי בכל עת, על ידי הסטה מהירה של השטיח. כשאתם מזמינים שטיח, חשוב לבדוק מה המשקל שלו, חפשו שטיחים קלים ונוחים לנשיאה, שכן, אינכם אמורים לבקר אצל פיזיותרפיסט לאחר כל הזזה של השטיח.

 

שטיח כניסה לבית עשוי להיות אלמנט מגניב

אם אתם אוהבים לבזוק קצת הומור ביומיום השגרתי, ואינכם מעוניינים לקדם בלקוניות את פני הבאים אליכם הביתה, תוכלו לרכוש שטיח בעיצוב נועז או עם כיתוב משעשע. תתפלאו לראות כמה אנשים מחכים לקצת הומור שיאוורר את חייהם מקורי האבק שדבקו בהם. תוכלו למצוא שטיחים עם משפטים נוסח: “מי שבא ברוך הבא!”, “פתווווח!”, “כרמלה, אורחים נוספים הגיעו…”, “אתה יוצא? אל תשכח לקחת את הפח…” ועוד ציטוטים ממיטב הפתגמים תוצרת המוח הישראלי הקודח, איך לבחור שטיח כניסה לבית שעושה שמחה? לכו על זאת הדרך.

שטיח כניסה לבית בצבעים לבן זהב שחור

שאלות ותשובות

תשובה: שטיח כניסה לבית הוא ככל הנראה האלמנט העיצובי הראשון בו נתקלים הנכנסים לבית מלבד דלת הכניסה עצמו. חשוב לבחור שטיח כניסה שיתאים לסגנון העיצובי הכולל בבית ובדגש על הסלון. על מנת שיספק את האמירה העיצובית המתאימה יש להחליט לגבי גודל, צבע, חומר גלם וצורה.

תשובה: על מנת שלא ללכת לאיבוד בעת בחירת שטיח כניסה לבית חשוב להגדיר את הצורך הפרקטי ואת הסגנון המבוקש. מבחינה פרקטית יש לקחת בחשבון את גודל המבואה, האפשרות לנקות ולכבס וכן הלאה. מהבחינה הסגנונית חשוב להגדיר את הטעם שלכם, קלאסי אבסטרקטי, מינימליסטי וכדומה. שילוב הצורך והטעם יאפשר בחירה ממגוון מצומצם יותר.

תשובה: תכנון לפי קנה מידה ופרופורציה הוא הטכניקה החשובה ביותר לעיצוב של חלל מוצלח. בבחירת שטיח כניסה לבית חשוב מאוד שזה יהיה במידה המתאימה על מנת להשיג עיצוב אסתטי, בעל זרימה טובה ומאוזן. יש לתת תשומת לב לגודל החלל שבו יוצב השטיח ולגודל של הרהיטים והאביזרים בחלל מסביב.

תשובה: שטיחים מסיבים מלאכותיים מגיעים במגוון רחב של גוונים, צבעים ומרקמים כך שניתן לבחור בשטיח בהתאם לצרכים ולסגנון המבוקש. שטיחי כניסה לבית מסיבים מלאכותיים מחזיקים מעמד במשך שנים וניתנים לניקוי בקלות וביעילות דבר שנחוץ במיוחד בחורף.

אהבתם? שתפו אותנו!
שטיח כניסה לבית
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.