פסח elaS - חגיגת מבצעים כל האתר עד %07 הנחה + %01 אקסטרה >> קוד קופון: 01revossaP

אילו שטיחים הכי מתאימים לחדר הילדים

הבית שלנו מורכב מכמה חדרים שונים. לכל חדר יש את המאפיינים השונים שלו ואת הפריטים שמרכיבים אותו. כמעט בכל חדר אפשר למצוא שטיח, כאשר כל שטיח מותאם לסוג החדר בו הוא נמצא. גם לחדרי הילדים יש שטיחים שמתאימים להם במיוחד. הנה השטיחים שהכי מתאימים לחדרי הילדים.

שטיח בחדר ילדים

לעומת שטיחים שאפשר לראות בסלון, בחדר השינה של ההורים ואפילו באמבטיה, שטיח לחדר הילדים הוא שונה. חדרי הילדים מעוצבים לרוב בצורה “כיפית” יותר, והשטיח הוא חלק מרכזי שמשפיע על העיצוב שלהם. כפי שהתקרה לא נשארת ריקה וגופי תאורה ממלאים את החלל שלה, וכפי שהקירות מוסתרים על ידי צבע, ריהוט או פוסטר, כך גם השטיח מסתיר את המראה המשעמם של הרצפה.

ילדים על שטיח

שטיח שאגי

שטיחי שאגי הם שטיחים צמריים וצבעוניים. השטיחים הללו רכים מאוד ונעימים למגע, מה שהופך אותם לאידיאליים לחדרי ילדים. הם מעניקים מראה רענן וצעיר יותר לחדר בו הם נמצאים בכלל, ולחדר שמעוצב באופן המתאים לילדים ואפילו נערים בפרט. שטיח שאגי יכול להתאים גם לתינוקות, מכיוון שהמרקם הנוח שלו מאפשר להם לזחול על השטיח בלי בעיות.

 

שטיח עם צורה

כדי לשבור את התבנית המרובעת או העגולה של השטיחים, הומצאו שטיחים שמראש מעוצבים בצורה מסוימת. שטיחים כאלו נפוצים גם לילדים. אם הילד שלכם אוהב חיה מסוימת למשל, תופתעו לשמוע אולי שישנם שטיחים המעוצבים בצורה של חיה כלשהי. שטיח בצורת פיל או שטיח בצורת חתול הם דוגמאות לשטיחים המיועדים מראש לילדים קטנים.

 

הפעלה באמצעות שטיח? יש דבר כזה

עיצוב השטיחים לילדים כל כך מתקדם כיום, עד כדי כך שאפשר להפעיל את הילד שלכם גם באמצעות השטיח. קיימים היום שטיחים עם הדפסים מיוחדים, שיוצרים הפעלה חשיבתית או משחק לילד. שטיח שמודפס עליו לוח הכפל למשל, שמעוצב בנוסף לכך בצורה המתאימה לילדים, מאפשר לילד להפעיל גם את הראש. ישנם שטיחים המעוצבים בצורת מבוכים או מסלולים, המאפשרים לילדים לשחק על גביהם בתור משטח.

איורים על השטיח

ישנם גם שטיחים פשוטים יותר שמתאימים לילדים מצד אחד, אך בעלי עיצוב מהצד השני. שטיחים אלו הם בעלי איורים או הדפסים שאינם מורכבים, כמו כוכבים או תבניות מסוימות. האיורים הללו מראש מותאמים לילדים, כך שהם מתאפיינים בצבעים שנעימים יותר לעין ולא מתיימרים להיות מודרניים בהכרח. שטיחים אלו מתאימים לחדרים שמראש מעוצבים בצורה מסוימת.

בחירת שטיח עשויה להיראות לנו כמשהו שולי או לא מרכזי אם לא מדובר על השטיח הגדול לסלון, אך לא כך הדבר. גם שטיח לחדר הילדים משפיע בצורה משמעותית על העיצוב והנראות של החדר, וכך גם על התחושה של הילד שלכם. ישנם מגוון שטיחים בעלי התאמה מצוינת לחדרי הילדים, ולכם נותר רק לבחור.

מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של שטיחים שמתאימים לחדרי ילדים, כדאי לבצע את הבחירה לפי מה שמתאימים לילד שלכם מצד אחד, אך מהצד השני גם לעיצוב הנוכחי של החדר שלו. בעוד שלילד מסוים שטיח עם איור יכול להתאים, ילד אחר עשוי לרצות שטיח בצורה בעל חיים. שימו לב שהשטיח שלכם תואם גם לעיצוב החדר. 

חדרי ילדים הם קטנים יותר מאשר חללים אחרים בבית באופן טבעי, כמו הסלון או חדר השינה של ההורים. לכן, השטיחים הללו מראש הם שטיחים יותר קטנים. בכל אופן, מומלץ לבצע מדידה של הרצפה לפני שבוחרים שטיח, כדי שתהיה פרופורציה בין השטח לבין הרצפה.

תחזוקה ושמירה על המראה של שטיח בחדר ילדים היא לא שונה יותר מדי מאשר תחזוקה ושמירה על מראה של כל שטיח אחר. יש לפעול לפי הוראות היצרן לפני שמכבסים או שוטפים את השטיח, ובטח לפני שמשתמשים בחומרי ניקוי. מומלץ גם לטאטא אותו מדי פעם. 

מכיוון שמדובר על שטיחים בעלי מראה שאינו מורכב מדי מבחינה עיצובית, ומכיוון שהגודל שלהם קטן יחסית והשימוש שלהם יכול להיות מוגבל בזמן, שטיחים אלו לא נחשבים ליקרים. ניתן למצוא שטיחים איכותיים לחדרי ילדים במחירים הנעים בין 100 שקלים ל-250 שקלים.

אהבתם? שתפו אותנו!
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.