פסח elaS - חגיגת מבצעים כל האתר עד %07 הנחה + %01 אקסטרה >> קוד קופון: 01revossaP

השטיחים שכדאי להכיר כשמעצבים את המשרד

שטיחים נמצאים בסלון שלנו, בחדרי ביתנו השונים וגם במקום העבודה שלנו. המשרד הפך לאחד מחללי העבודה הנפוצים ביותר במאה ה-21, וגם הוא מעוצב בצורה המזמנת לעובדים תחושות חיוביות, כמו תחושת שייכות, יוקרה ונוחות. לשטיח למשרד יש חלק לא קטן בעיצוב החלל. אלו השטיחים שכדאי להכיר כשמעצבים את המשרד.

שטיחים לעיצוב המשרד

משרד, כמו כל חלל אחר למטרה כזו או אחרת, הוא מקום שמעצבים בצורה מסוימת. עיצוב המשרד לא מתבצע סתם ככה. עובדי משרד מבלים בו לא מעט שעות במהלך השבוע שלהם. על מנת שהעובדים ירגישו בנוח, ירגישו שמקום העבודה שלהם איכותי ויתנו תפוקה טובה יותר, לא מעט מהאנשים שאחראים על המשרד או שהמשרד בבעלותם, בוחרים להשקיע בעיצוב המשרד.

שטיחים, בתור פריט שתופס שטח נרחב על הרצפה, משפיע בצורה משמעותית על עיצוב המשרד.

שטיח שחור לבן לסלון

שטיחי קטיפה מודרניים

ישנם כמה סוגים שונים של שטיחים שיכולים להתאים למשרדים השונים. שטיחי קטיפה מודרניים נפוצים כיום בלא מעט משרדים. שטיחים אלו עשויים מקטיפה כאמור ומעוצבים בצורה מודרנית. גווני הצבע של שטיחים אלו לרוב נעים בין לבן, אפור ושחור.

בחלק מהשטיחים הללו ניתן לראות גם שילובים של הצבעים הללו, כשבשטיח אחד צבע מסוים עשוי להיות דומיננטי יותר, ובשטיח אחר צבע אחר הוא בעל הדומיננטיות. העיצוב המודרני של השטיח משתלב עם משרדים יוקרתיים, או משרדים שמעוצבים בצורה מודרנית יותר.

 

שטיחים צבעוניים

אומנם שטיחים צבעוניים נשמעים כמו משהו ילדותי במובן מסוים, אך למעשה גם שטיחים אלו יכולים להתאים למשרדים בעידן הנוכחי. במשרד שסביבת העובדים שלו נחשבת לצעירה ביחס לגילאים המקובלים בשוק העבודה, צביעה צבעונית של השטיח מוסיפה “חיות” למשרד.

שטיח שאגי חום

שטיח דמוי קש

שטיח דמוי קש אינו עשוי מקש כמובן, אך הצביעה והעיצוב שלו מדמים את הצבע והמראה של הקש. לעומת שטיחי קטיפה בעלי עיצוב מודרני, העיצוב של שטיח דמוי קש הוא מעודן יותר. שטיח זה יכול להתאים למשרדים שהעיצוב בהם יותר עדין ואינו מודרני בצורה כל כך מובהקת. צבע הקש משתלב בצורה טובה עם צבעים נוספים רבים, כך ששטיח זה מתאים ללא מעט משרדים.

 

שטיחים בעבודת יד

שטיחים הנארגים בעבודת יד נחשבים להרבה יותר יוקרתיים ואיכותיים. שטיח בעבודת יד יכול להיות מעוצב בצורה מותאמת למשרד ספציפי. שטיח זה נחשב ליקר יותר, אך גם לאיכותי יותר ולכזה שמחזיק לזמן רב יותר. במשרדי בוטיק ניתן למצוא שטיחים כאלו.

המשרד מעוצב מהרבה מאוד חלקים שונים, ובין כל החלקים הללו אי אפשר להתעלם מבחירת שטיח מעוצב למשרד. ישנם כמה סוגים שונים של שטיחים שיכולים להתאים לסוגים שונים של משרדים, כאשר שטיחים מסוימים יתאימו יותר למשרד אחד, ואחרים יתאימו יותר למשרד אחר.

שטיחים מגיעים בשתי צורות עיקריות. רוב השטיחים הם מרובעים, כשגם לא מעט שטיחים מעוצבים בצורה עגולה. למשרד כדאי לבחור בדרך כלל שטיח מרובע. השטח המשרדי הוא שטח מצולע או מרובע לרוב, כך ששטיח שמעוצב בצורת מרובע משתלב בצורה טובה יותר בחלל. בחירת שטיח עגול יכולה להתאים גם בחללים משרדיים שונים, כך שיש לבחור באופן מותאם.

בחירת שטיח למשרד צריכה להתבצע בהתאם לסוג המשרד שבו אמור להתמקם השטיח ובהתאם לעיצוב הקיים של המשרד. למשל, שטיח למשרד עורכי דין שמעוצב בצורה מודרנית מובהקת, יהיה שונה משטיח למשרד של חברת הייטק צעירה שיהיה שונה משטיח שמיועד למשרד בוטיק יוקרתי עם נישה עיצובית כלשהי.

ישנם עוד כמה סוגים שונים של שטיחים שיכולים להתאים למשרדים השונים. לרוב אין שטיחים שמיועדים באופן מיוחד למשרדים, כך שלפני שבוחרים שטיח למשרד יש להתחשב בגודל של האזור בו רוצים למקם את השטיח והעיצוב הכללי של המשרד.

ישנם כמה מוקמות שבהם אפשר למקם שטיח או מספר שטיחים במשרד. מומלץ למקם לרוב שטיחים בחללים מרכזיים יחסית במשרד, אם כי אפשר למקם את השטיח גם בחללים ספציפיים יותר. פינות ישיבה במשרד, או פינות המתנה ללקוחות המשרד אלו מקומות מתאימים למיקום השטיח.

אהבתם? שתפו אותנו!
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.