פסח elaS - חגיגת מבצעים כל האתר עד %07 הנחה + %01 אקסטרה >> קוד קופון: 01revossaP

שטיח לחדר ילדים

עיצוב פנים נדמה לנו כמקצוע השייך רק למי שלמד והתמקצע שנים בתחום וגובה על כל פגישה עמו מחיר מפולפל. תתפלאו, אבל בקלות רבה תוכלו להיות מעצבי הפנים של חדר הילדים בביתכם.

אחת מהפטנטים היותר אפקטיביים ליצירת חדר ילדים מעוצב הינו שילוב של שטיח אומנותי המתכתב עם קונספט העיצוב הכללי וכן מעבר לפן האסתטי, שטיח לחדר הילדים הינו אלמנט פרקטי להפליא. קראו על איך לשלב שטיחים בחדר הילדים בצורה מקצועית.

שטיח קלאס קרפטים שטיחים
20% מבצע השקה
שטיח ילדים קלאס
319 255
שטיח לילדים
20% מבצע השקה
שטיח עיר ירוקה
319 255
20% מבצע השקה
שטיח לוח הכפל
299 239
20% מבצע השקה
שטיח כוכבים בנות
299 239

תנו לילד שבכם – דרור

אז נכון שמאז שמלאו לכם עשר ונשפתם בנרות עוגת היומולדת תוך הפרחת משאלות עברו הרבה מים בירדן וכיום אתם בעלי חזות מעונבת, מבוגרים רציניים שכמעט שכחו ילדות מהי. אולם בסתר ליבכם עדיין חי ופועם לו הילד שבכם והוא מחכה לרגע בו יוכל לבעוט בפחית קולה ריקה או ללקק מהקערה בלילת עוגה למרות כללי הדיאטה המחמירה שקבעתם לעצמכם.

תוכלו לגייס את הילד שבכם למטרת בחירת שטיח לחדר הילדים. כאשר אתם בוחרים שטיח לחדר ילדים חשוב להתבונן בראש של ילד: מה ירגש אותו? איזה אריג יגרום לו לשמחה? הרשו לעצמכם להשתולל קצת בבחירה ולמרות שכאנשים בוגרים אתם מעדיפים גוון סולידי אולם אם נפש הילד שבכם חומדת דווקא שטיח בעיצוב פראי חשוב להקשיב לה, ככל הנראה היא תהיה מסונכרנת עם נפשם של דיירי חדר הילדים הנוכחי.

פרקטיקה ארוגה היטב

מכיוון ששטיח לחדר הילדים אינו תמונה מעוצבת התלויה על הקיר ומגלמת את תפקיד האבן שאין לה הופכין חשוב לרכוש שטיח העונה על מספר פרמטרים:

שטיח לחדר ילדים

שכבה מונעת החלקה

אז נכון שהבילוי מועדף על הילדים הוא שהייה במתחם החלקה על הקרח אולם אין סיבה שתחזרו על האפקט גם בתוך חדר הילדים פנימה. שטיח המצויד בשכבה מונעת החלקה ירפד נפילות ויפחית תאונות מה גם שהוא נפרס בצורה יפה יותר על הרצפה ואינו מייצר קמטים וכן אינו נשחק בחיכוך עם הרצפה.

עשו לעצמכם טובה ואל תבחרו בשטיח לבן

בז’ורנלים חדרי הילדים מצוירים כמקום פסטורלי ללא רבב, אז מה?! הז’ורנלים מעולם לא התמודדו עם אספקת תעסוקה לזאטוטים. אם אינם מחזיקים בין הצלעות לב עשוי מקשת פלדה העדיפו שטיח צבעוני שאינו חושף כל כתם ואינו גורם לעוגמת נפש כל אימת שאחד הילדים עלה עם נעליים על השטיח.

שטיח לובש צורה

שטיחי חדר הילדים מזמן מצאו פרצה בקופסה ויצאו ממנה כשהם מאפשרים לחדרי ילדים ליהנות משטיחי צורות שונות וייחודיות של חיות, דמויות דיסני, איורים מתוקים או צורות גיאומטריות. שטיח בצורה מעניינת מתאים לחדר ילדים בעיצוב שקט יחסית שכן חדר עמוס בטקסטורות וצורות לא יוחמא מנציגות של שטיח מקורי אף הוא.

שטיח בצורת פיל

שטיח לחדר הילדים ועיצוב פנים

שטיח לחדר ילדים הינו אלמנט עיצובי שמשפיע בהכרח על האווירה בחדר. תוכלו לבחור בשטיח כאלמנט מרכזי המעניק זריקת צבע דומיננטית כששאר רהיטי החדר צבועים בגוונים סולדיים בקו מקשר. לעומת זאת ניתן להציב את השטיח כפריט משלים בחדר עתיר צבע, במצב כזה יש להקפיד על שטיח בצבעים מעודנים לעיתים רבות יתאים שטיח בשחור לבן שמצד אחד אינו גונב את הצגה ומנגד כן יוצר מראה דרמטי מרשים.

שטיח הוא כן משחק ילדים

שטיח שהוא גם לוח משחק זוהי המצאה גאונית שהולכת וצוברת תאוצה. תוכלו למצוא לוח “סולמות וחבלים” שהוא בעצם גם שטיח וכן שטיח המשמש גם כלוח קלאס מוצלח. אם אתם מחפשים לשדרג את חדר הילדים באופן בלתי שגרתי ועל הדרך להפוך את הקטנטנים שלכם למאושרים – הרי ששטיחי משחק הינם המוצר האידיאלי עבורכם.

שטיח משחק לילד

בחרו באיכות

אם הילדים שלכם אינם מתוכנתים לפעילות בסגנון רובוטי הרי שהם עתידים להשתולל מדי פעם, לקפוץ ו”להתעלל” בשטיח בכל מיני אופנים השמורים עמהם. לפיכך רצוי לרכוש שטיח עמיד ורחיץ מחומרים סינטטיים איכותיים שישמר לאורך זמן. ברר על חברת השטיחים ועל טיב היצור שלה טרם תקנו שטיח לחדר ילדים.

ומה לגבי המחיר?

מחיר שטיח לחדר ילדים מורכב ממספר משתנים: סוג השטיח, גודלו, סגנון העיצוב שלו, חומרי הגלם מהם הוא עשוי והמותג המייצר. חשוב לדעת כי אתרי אונליין של שטיחים מציעים כיום שטיחי איכות במחירי רצפה. קדימה, צאו לחפש את שטיח החלומות של חדר הילדים שלכם בלא להתפשר על איכות, יופי ונוחות.

שאלות ותשובות

תשובה: ניתן למצוא שטיח לחדר הילדים ממגוון של חומרים לרבות, צמר, כותנה, עור וסיבים מלאכותיים.  שטיח צמר הינו יפה מאוד ונעים אך גם יקר. שטיח כותנה הינו רך, גמיש ועמיד וקל מאוד לתחזוקה גם באמצעות מכונת כביסה אך הוא גם לא זול. ניתן למצוא כיום שטיח סינתטי זול, נעים וקל לתחזוקה.

תשובה: חשוב לתת את הדעת לכך שהילדים ככל הנראה יבלו זמן רב בחדר ועל השטיח להיות עמיד, נוח וגמיש. בנוסף חשוב לתת את הדעת לכך שילדים גדלים במהירות והתאמה עיצובית שמתאימה לגיל הנוכחי עשויה להיות מיושנת בתוך זמן קצר. מומלץ לבחור שטיח שיהיה רלוונטי להם גם בטווח הארוך.

תשובה: שטיח מספק מצע רך ונעים לישיבה ומעודד משחק והשתרעות. הדבר חשוב במיוחד בחורף כאשר רצפת החדר קרה על מנת לאפשר לילד להיות יחף מבלי להיכנס למלחמות מיותרות סביב נושא הגרביים. שטיח לחדר הילדים יוצר מרחב בטוח ומוגן למשחק והשתובבות מבלי חשש מפני נפילות וחבלות.

תשובה: התשובה לכך אינה חד משמעית כמובן. שטיח בהיר מעניק יותר אור, מספק תחושה של ניקיון ומפחית את העומס הוויזואלי בחדר. לעומת זאת שטיח כהה שומר על מראה נקי יותר והדבר חיוני לחדר הילדים. ניתן גם שלא להחליט, ולרכוש שטיח הכולל רקע בהיר ופטרן כהה יותר לשם קבלת הטוב משני העולמות.

אהבתם? שתפו אותנו!
שטיח דמוי קש
יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.